• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
ادامه ماجراهای بایناما در گل گهر

چرا قلعه‌نویی نمی‌تواند از بازیکن گابنی استفاده کند؟

  • کد خبر : 15861
  • 30 مرداد 1401 - 17:17
چرا قلعه‌نویی نمی‌تواند از بازیکن گابنی استفاده کند؟

بازیکن گابنی گل گهر همچنان قادر به همراهی این تیم در مسابقات نیست. تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از ماجراهای و حاشیه‌های پرونده اریک بایناما بازیکن گابنی با کسر ۷ امتیاز جریمه شد و این بازیکن نیز حکم محرومیت سه ماهه از فعالیت در فوتبال ایران را دریافت کرد. از آنجا که حکم بایناما […]

بازیکن گابنی گل گهر همچنان قادر به همراهی این تیم در مسابقات نیست.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از ماجراهای و حاشیه‌های پرونده اریک بایناما بازیکن گابنی با کسر ۷ امتیاز جریمه شد و این بازیکن نیز حکم محرومیت سه ماهه از فعالیت در فوتبال ایران را دریافت کرد.

از آنجا که حکم بایناما به دلیل نداشتن شرایط بازی در فوتبال ایران به این صورت صادر شده، اجرای آن از زمانی خواهد بود که این بازیکن واجد شرایط بازی در فوتبال ایران می شود. به همین خاطر بایکن گابنی در نیم فصل لیگ گذشته به صورت قرضی راهی استقلال تاجیکستان شد تا با حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجوز بازی در ایران را به دست بیاورد.

بایناما پس از پایان کار استقلال تاجیکستان در آسیا واجد شرایط در لیگ کشورمان شد اما با توجه به اینکه از آن زمان تا شروع فصل جدید، مسابقه فعالی نبوده، زمان اجرای حکم محرومیت سه ماهه باگناما از ۲۱ مرداد یعنی آغاز لیگ بیست و دوم حساب می‌شود.

بنابراین این بازیکن تا سه ماه آینده نیز نمی‌تواند در تیم امیر قلعه‌نویی بازی کند. البته باشگاه گل گهر می‌تواند پس از گذشت نیمی از دوران محکومیت بایناما (پنجم مهر) درخواست تعلیق برای باقی مانده حکم بدهد تا در صورت قبول این درخواست توسط مرجع رسیدگی کننده، این بازیکن بتواند زودتر از سررسید محرومیت برای تیم سیرجانی به میدان برود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15861

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.