• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
امام جمعه سیرجان:

اتحاد ملت ایران قدرت پوشالی آمریکا را آشکار کرد

  • کد خبر : 5480
  • 05 مرداد 1398 - 7:58
اتحاد ملت ایران قدرت پوشالی آمریکا را آشکار کرد

امام جمعه  سیرجان گفت: ایران اسلامی در حال تغییر دادن معادلات بین المللی است و نقش راهبردی مهمی دارد و فراتر از معادله هواپیما در ازای هواپیما و کشتی در ازای کشتی است و ایران و نظام اسلامی غرب را در هم شکسته است. حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: حدود ۲ هفته از ادعای دروغین ترامپ در سقوط […]

امام جمعه  سیرجان گفت: ایران اسلامی در حال تغییر دادن معادلات بین المللی است و نقش راهبردی مهمی دارد و فراتر از معادله هواپیما در ازای هواپیما و کشتی در ازای کشتی است و ایران و نظام اسلامی غرب را در هم شکسته است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: حدود ۲ هفته از ادعای دروغین ترامپ در سقوط پهباد ایرانی می گذرد و او هنوز نتوانسته اطلاعات و شواهدی را در این مورد ارائه دهد چون با حیثیت و اعتبار آمریکا مرتبط است و این دروغ ترامپ بر مشکلات فرماندهان پنتاگون هم افزوده است.

وی ادامه داد: اینها متعجب هستند که چگونه ایران موفق به ساخت پهبادهایی شده که می توانند بدون رهگیری اطلاعات کسب کرده و تصویر برداری کنند و چاره ای ندارند که در توهم و سردرگمی خوراک تبلیغاتی دروغ هم داشته باشند.

خطیب جمعه سیرجان به ملاقات نایب رئیس دفتر سیاسی حماس جنبش مقاومت فلسطین  با رهبری معظم اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بحث اتحاد مسلمین و ایستادگی و مقاومت در مقابل صهیونیست ها پیروزی را برای مردم فلسطین رقم زده و در آینده مردم فلسطین پیروز میدان مبارزه هستند.

وی آمریکا را دشمن همیشگی ملت های مظلوم و مسلمانان عنوان کرد و افزود: ایستادگی در مقابل ظلم و ستم ستمگران دستور اسلام است.

حجت الاسلام حسینی از مقابله به مثل نیروهای سپاه در توقیف کشتی انگلیسی که قوانین بین المللی را رعایت نکرده بود و همچنین اقدام وزارت اطلاعالت در انهدام شبکه جاسوسی قدردانی کرد و دشمن را در مقابل عزم و اراده فرزندان ایران اسلامی شکست خورده دانست.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5480

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.