• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1

استقلال با آرمان به آرمانش رسید/ فرار آبی‌ها برای قهرمانی

  • کد خبر : 14780
  • 20 اردیبهشت 1401 - 9:41
استقلال با آرمان به آرمانش رسید/ فرار آبی‌ها برای قهرمانی

تیم فوتبال استقلال با عبور از تیم شهرخودروی مشهد در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر، به قهرمانی لیگ بیست‌ویکم نزدیک‌تر شد.تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو رفت و با یک گل به پیروزی رسید. آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ تنها […]

تیم فوتبال استقلال با عبور از تیم شهرخودروی مشهد در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر، به قهرمانی لیگ بیست‌ویکم نزدیک‌تر شد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو رفت و با یک گل به پیروزی رسید. آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ تنها گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند.
ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر (۷۱ – امیرحسین حسین‌زاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (۷۱ – صالح حردانی)، جعفر سلمانی (۷۱ – ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی (۴۶ –  زبیر نیک‌نفس)، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، ارسلان مطهری (۷۶ – آرمان رمضانی) و رودی ژستد.
ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده (۷۴ – فردین رابط)، ابوالفضل عکاشه (۶۲ – رحمان جعفری)، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان.
داور: حسن اکرمی
نیمه اول
دقیقه ۳: رودی ژستد از داخل محوطه جریمه با پاسی رو به بیرون، وریا غفوری را صاحب توپ کرد که ضربه زمینی این بازیکن را دروازه‌بان شهر خودرو توانست مهار کند.
دقیقه ۴: بازیکنان شهر خودرو از سمت چپ به دنبال ایجاد فرصت روی دروازه استقلال بودند که ارسال خطرناک به روی دروازه، توسط علیرضا رضایی دفع شد.
دقیقه ۱۰: یوسف بهزادی، دروازه‌بان شهر خودرو برای مهار توپ منتظر ورود آن به محوطه جریمه بود، اما با توجه به سرعت کم توپ، ارسلان مطهری توانست با توپ ربایی خود را در موقعیت گل قرار بدهد. هرچند مدافعان شهر خودرو ضربه او از زاویه بسته را از منطقه خطر دور کردند.
دقیقه ۳۲: ارسال جعفر سلمانی به محوطه جریمه شهر خودرو به رودی ژستد رسید که ضربه سر این بازیکن، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
نیمه دوم
دقیقه ۴۶: زبیر نیک‌نفس پس از ورود به زمین مسابقه و خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
دقیقه ۵۸: وریا غفوری در محوطه جریمه شهر خودرو به دنبال موقعیت‌سازی بود که دفاع فشرده حریف این اجازه را به او نداد تا پاس او در نهایت به کوین یامگا برسد و ضربه این بازیکن هم به کرنر رفت.
دقیقه ۶۳: ضربه سر محمد دانشگر توسط یوسف بهزادی راهی کرنر شد.
دقیقه ۷۴: محمدحسین حیدری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه ۷۹: امیرحسین نعمتی با کارت زرد داور جریمه شد.
دقیقه ۸۲: یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شد که ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که یوسف بهزادی توانست توپ را مهار کند.
دقیقه ۸۳: آرمان رمضانی پس از دریافت توپی در محوطه جریمه با یک چرخش، ضربه‌اش را روانه دروازه شهر خودرو کرد که توپ او به پایین تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.
دقیقه ۸۸: ارسال روی دروازه شهر خودرو، با ضربه سر رودی ژستد به امیرحسین حسین‌زاده رسید که ضربه قیچی برگردان این بازیکن پس از اثرگذاری یوسف بهزادی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت، آرمان رمضانی توانست دروازه خالی شهر خودرو را فرو بریزد.
دقیقه ۱+۹۰: بازیکنان شهر خودرو از پشت محوطه جریمه سعی داشتند دروازه استقلال را باز کنند که ضربه آنها با برخورد به مدافعان، راهی کرنر شد.
استقلال با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و با توجه به توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، فاصله خود را با رقیب سنتی‌اش به ۶ امتیاز رساند تا چهار هفته مانده به پایان لیگ بیست‌ویکم، به قهرمانی نزدیک‌تر شود. ۳ امتیازی که با گل آرمان رمضانی، بازیکن سابق پرسپولیس به دست آمد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.