• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
7
پیمان نامور:

امسال می خواهیم شگفتی ساز شویم

  • کد خبر : 5205
  • 27 تیر 1398 - 11:15
امسال می خواهیم شگفتی ساز شویم

هافبک تیم گل گهر گفت:امسال آمدیم، شگفتی ساز لیگ باشیم وحتما جزو اول تا پنجم ششم جدول خواهیم بود و یا شاید دروسط جدول. پیمان نامور هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از تساوی این تیم مقابل پیکان گفت:بازی خوبی بود و هر دو تیم در دوره بدنسازی هستیم و مقداری فشار بدنسازی روی […]

هافبک تیم گل گهر گفت:امسال آمدیم، شگفتی ساز لیگ باشیم وحتما جزو اول تا پنجم ششم جدول خواهیم بود و یا شاید دروسط جدول.

پیمان نامور هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از تساوی این تیم مقابل پیکان گفت:بازی خوبی بود و هر دو تیم در دوره بدنسازی هستیم و مقداری فشار بدنسازی روی مااست ولی بازی تاکتیکی خوبی بود و خدا را شکر بچه‌ها دارند روند رو به رشدشان را طی می‌کنند.

وی درباره اردوهای پیش فصل تیم گل گهر اظهار داشت: مسولان و کادر فنی باشگاه اردوی داخلی را بیشتر ترجیح داده بودند و دوست داشتند اردو در داخل کشور برگزار شود . ما در کرمانشاه اردوی خوبی داشتیم و پس از آن درتهران هم اردوی مناسبی برگزار کردیم و بازی‌های تدارکاتی هم در هردو شهر خوب بود ضمن اینکه خدا را شکر از نظر اردو و امکانات شرایطمان خوب بود. ما اردوی دیگری در شیراز داریم و بازی دوستانه هم داریم تا ببینیم چه می‌شود

هافبک تیم گل گهر در باره هدف این تیم تازه وارد در لیگ نیز عنوان کرد:انشاالله امسال آمدیم، شگفتی ساز لیگ باشیم وحتما جزو اول تا پنجم ششم جدول خواهیم بود و یا شاید دروسط جدول.

نامور در ادامه و در پاسخ به این سوال که به فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی نیز است، گفت :ما همه تلاشمان را می‌کنیم که اول گل گوهر به نتیجه برسد و اگر خدا خواست به تیم ملی هم برسیم.خیلی خوشحال شدم که آقای ویلموتس به لیگ یک هم نگاه کرده و بچه‌های خوبی را دعوت کردند و امیدوارم ما هم دعوت شویم چون او با این کار و دعوت بازیکنان جوان به همه انگیزه مضاعفی داد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5205

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.