• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7
تمرینات گل‌گهر در سیرجان

بازیکنان گل‌گهر از آمادگی برای لیگ برتر می‌گویند

  • کد خبر : 12579
  • 07 مهر 1400 - 12:31
بازیکنان گل‌گهر از آمادگی برای لیگ برتر می‌گویند

تیم گل‌گهر سیرجان برای فصل جدید تمریناتش را شروع کرده و در سومین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال با جذب بازیکنان جدید در پی کسب سهمیه آسیایی است. شایان مصلح بازیکن تیم سپاهان که به تازگی با گل‌گهر قرداد امضا کرده، در خصوص تمرینات تیم اظهار داشت: تمرینات پرفشاری بود. من تازه به تیم […]

تیم گل‌گهر سیرجان برای فصل جدید تمریناتش را شروع کرده و در سومین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال با جذب بازیکنان جدید در پی کسب سهمیه آسیایی است.

شایان مصلح بازیکن تیم سپاهان که به تازگی با گل‌گهر قرداد امضا کرده، در خصوص تمرینات تیم اظهار داشت: تمرینات پرفشاری بود. من تازه به تیم اضافه شدم و بچه‌ها بسیار با انگیزه هستند. هم کادر فنی و هم بازیکنان خیلی با انگیزه هستند و شرایط خیلی خوبی داریم؛ بهرحال بازی‌ها، بازی‌های پرفشاری است و تیم‌ها هم با آمادگی کامل می‌آیند که نتیجه بگیرند.

وی در مورد جایگاه گل‌گهر در فصل آینده افزود: اینکه از حالا بخواهیم جایگاه تیم را مشخص کنیم، نمی‌شود از حالا مشخص کرد؛ اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

مصلح در مورد شرایط تیم هم گفت: شرایط خیلی عالی‌ست، امکانات بسیار خوبی در باشگاه وجود دارد و برای شروع یک فصل خوب همه چیز مهیا است.

 فرشید باقری بازیکن فصل قبل گل‌گهر که امسال هم در ترکیب گل‌گهر حضور دارد؛ در مورد آمادگی تیم اظهار داشت: ما امسال تمرینات‌مان را نسبت به بقیه تیم‌ها زود شروع کردیم و یک پیش‌فصل خیلی خوب داشتیم و همه بچه‌ها خیلی سرحال هستند و تمرینات را خیلی جدی پشت سر می‌گذارند. ما در این فصل خیلی امیدواریم و  زحمات‌مان را می‌کشیم وخداوند هم جواب زحمات ما را خواهد داد.

وی در مورد تفاوت گل‌گهر فصل قبل و فصل جدید گفت: گل‌گهر در سال قبل هم خیلی خوب بازی می‌کرد، هم پرتلاش بود؛ اما کمی بدشانسی سبب شد به آن‌چه که استحقاق داشتیم، نرسیم؛ ولی امسال بیشتر تلاش می‌کنیم که به هدف‌مان برسیم.

محمدرضا خانزاده بازیکن جدید گل‌گهر نیز گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و حدود یک‌ماه است که در حال تمرین هستیم و شرایط خوبی داریم. گل‌گهر یک تیم کاملا سازماندهی شده است و با مدیریت قوی اداره می‌شود و تلاش می‌کنیم که یک کار بزرگ برای مردم سیرجان و استان کرمان انجام بدهیم.

به گزارش فارس، تیم گل‌گهر سیرجان در سومین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال و با جذب بازیکنان جدید در پی کسب سهمیه آسیایی است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.