• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

بازی ذوب آهن و گل گهر زیبا خواهد بود

  • کد خبر : 17759
  • 12 دی 1402 - 21:10
بازی ذوب آهن و گل گهر زیبا خواهد بود

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: هر دو تیم در فرم ایده عالی هستند که بازی فردا را زیبا می‌کند و امیدوارم که در نهایت تیمی که محق است پیروز شود.  محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل گهر افزود: گل گهر تیم بزرگ و بسیار خوبی است و هفته گذشته هم بازی خیلی خوبی […]

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: هر دو تیم در فرم ایده عالی هستند که بازی فردا را زیبا می‌کند و امیدوارم که در نهایت تیمی که محق است پیروز شود. 

محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل گهر افزود: گل گهر تیم بزرگ و بسیار خوبی است و هفته گذشته هم بازی خیلی خوبی ارائه دادند. مهره های ارزشمند و کادر فنی محترمی دارد و باشگاه بسیار منظمی است.

وی درخصوص نقل و انتقالات زمستانی گفت: ما با توجه به مصدومیت ادامه دار ۲ بازیکن خوبمان در نیم فصل اول، فعلا ۲ جای خالی داریم و ابتدا باید بتوانیم این نقطه را ترمیم کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: الان نمی توانم بگویم لیست خروجی داریم، جلسات متعددی هفته گذشته با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه داشتیم و دنبال این هستیم که با توجه به محدودیت ها و بضاعت مالی ذوب آهن نقاطی که در آن دچار کمبود هستیم را تقویت کنیم.

وی درخصوص ناکامی ذوب آهن در زدن ضربات آخر گفت: ما جزو تیم هایی هستیم که حضورماون تا یک سوم دفاعی حریف موثر بوده است اما از آنجا به بعد باید تصمیمات بهتری بگیریم تا موقعیت های بیشتری خلق کنیم.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره چرایی نتیجه گیری بهتر تیمش در خارج از خانه گفت: از ۶ بازی خانگی ما، چهار بازی با صدرنشینان لیگ بوده است. مقیاس این دو جدول را باید در انتهای فصل دید و قضاوت در میان فصل‌ کامل نیست.

سرمربی ذوب‌آهن درخصوص بازیکنان سرباز این تیم گفت: صحبت کردن درخصوص بازیکنانی که احتمال سرباز شدن آن ها وجود دارد را اکنون به صلاح نمی دانم، نکات ریزی در این خصوص در باشگاه ما وجود دارد که در حیطه مدیرعامل است و وی باید در این باره اگر صلاح دید، صحبت‌ کند.

ربیعی در پایان درخصوص نحوه قضاوت های لیگ گفت: فشار زیادی روی داوران ما هست و برخی اوقات حس می کنم داوران ما عصبی سوت می‌زنند. در حال حاضر VAR نیاز اصلی فوتبال ما هست.

ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17759

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.