• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
خیبر خرم آباد 0 آرمان‌گهر سیرجان 2

بدل گل‌گهر در جستجوی سهمیه لیگ برتر

  • کد خبر : 14315
  • 31 فروردین 1401 - 10:14
بدل گل‌گهر در جستجوی سهمیه لیگ برتر

شاگردان قاسم شهبا توانستند در خانه‌‌ حریف دست به کار بزرگی بزنند و با ۲ گل خیبر را در مقابل دیدگان هواداران خود شکست بدهند. یکی از مهم‌ترین تقابل‌های هفته بیست و ششم لیگ یک دیشب در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد؛ آن‌هم در شرایطی که حضور هواداران خیبر روی سکوها حس و حال […]

شاگردان قاسم شهبا توانستند در خانه‌‌ حریف دست به کار بزرگی بزنند و با ۲ گل خیبر را در مقابل دیدگان هواداران خود شکست بدهند.

یکی از مهم‌ترین تقابل‌های هفته بیست و ششم لیگ یک دیشب در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد؛ آن‌هم در شرایطی که حضور هواداران خیبر روی سکوها حس و حال متفاوتی به مسابقه داده بود و کمیته داوران نیز با انتخاب علی صفایی که جزو داوران شاخص لیگ برتر به‌شمار می‌رود، ماموریت قضاوت این مسابقه‌‌ حساس را به داوری باتجربه سپرده بود.

دو تیم که اندک امیدی برای ادامه رقابت در کورس صعود به لیگ برتر داشتند، امشب هدف‌شان حضور در رتبه‌‌ سوم جدول بود؛ تا پیش از شروع مسابقه آرمان‌گهر ۴۳ امتیازی و خیبر خرم آباد ۴۲ امتیاز بود و انگیزه شاگردان شهبا و کمالوند در خرم‌آباد، کسب پیروزی در دوئل ۶ امتیازی امشب بود.

نیمه‌‌ اول مسابقه جذاب و نفسگیر میان دو تیم دنبال شد اما فرصت‌سوزی مهاجمان خیبر و آرمان‌گهر باعث شد تا نیمه‌‌ نخست بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان برسد و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

آرمان‌گهری‌ها نیمه‌‌ دوم را با هدف رسیدن به گل برتری تهاجمی‌تر آغاز کردند و در دقیقه ۵۹ آرمان اکوان ارسال توپ از روی نقطه‌‌ کرنر را با ضربه‌ای دقیق به تور دروازه‌‌ خیبر چسباند و ۴ دقیقه بعد از گلزنی اکوان، روی یک پاس استنثایی در عمق خط دفاعی خیبر، رضا محمودآبادی توانست اختلاف را به ۲ گل برساند و تلاش شاگردان کمالوند در ۳۰ دقیقه پایانی مسابقه برای جبران شکست خانگی در روز بازگشت هواداران‌شان به ورزشگاه بی‌ثمر بود.

۳ امتیاز بیرون از خانه امشب برای آرمان‌گهر باعث شد تا شاگردان شهبا ضمن تثبیت موقعیت سوم جدول، ۴۶ امتیازی شوند و در فاصله‌‌ ۵ امتیاز تا رتبه‌‌ دوم جدول (با یک بازی بیشتر نسبت به مس کرمان) قرار گیرند؛ در مقابل خیبر خرم آباد فرصت ایده‌آل رسیدن به رتبه‌‌ سوم جدول را از دست داد و حالا شاگردان کمالوند با ۴۲ امتیاز کماکان در رتبه‌ چهارم باقی ماندند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14315

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.