• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

شهبا: همه فکر می‌کنند شرایط‌مان گل و بلبل است؛ حمایت نمی‌شویم

  • کد خبر : 15969
  • 16 اسفند 1401 - 12:32
شهبا: همه فکر می‌کنند شرایط‌مان گل و بلبل است؛ حمایت نمی‌شویم

قاسم شهبا سرمربی آرمان‌گهر سیرجان در خصوص بازی برابر فجرسپاسی با خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: با توجه به اینکه از نتایج سایر مسابقات اطلاع داشتیم می دانستیم که با کسب امتیازات کامل و حتی یک امتیاز جایگاهمان در جدول بهتر می‌شود و در جدول صعود می‌کنیم. بازی را خوب شروع در دقایق ابتدایی هم به […]

قاسم شهبا سرمربی آرمان‌گهر سیرجان در خصوص بازی برابر فجرسپاسی با خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: با توجه به اینکه از نتایج سایر مسابقات اطلاع داشتیم می دانستیم که با کسب امتیازات کامل و حتی یک امتیاز جایگاهمان در جدول بهتر می‌شود و در جدول صعود می‌کنیم. بازی را خوب شروع در دقایق ابتدایی هم به گل رسیدیم و در ادامه بازی را هم خوب مدیریت کردیم تا اینکه روی اشتباه بازیکن خودمان یک خطای پنالتی دادیم؛ با توجه به اینکه فجر در کورس صعود قرار دارد و نمی‌خواست از کورس عقب بماند و در این مسابقه میزبان بود فشار حملاتش را زیاد کرد و متاسفانه روی اشتباه مدافعان‌مان گل دوم را هم دریافت کردیم.

شهبا ادامه داد: نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم بچه‌ها فوق العاده کار کردند و تقریبا توپ و میدان در دست ما بود ولی به گل نرسیدیم؛ متاسفانه در این بازی با توجه به کیفیت بد زمین حافظیه شیراز میلاد صادقیان مدافع ما مصدوم شد.

سرمربی آرمان‌گهر افزود: زمین حافظیه شیراز سفت و خشک است و اصلا شرایط برگزاری یک مسابقه فوتبال را ندارد حتی به چمن هم آب نداده بودند و ما هر چقدر اصرار کردیم و از ناظر خواهش کردیم که به چمن آب دهند متاسفانه این کار را نکردند که در نهایت باعث مصدومیت بازیکن ما شد و شاید حدود یک ماه این بازیکن را در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: این اتفاق می تواند برای هر بازیکنی چه بازیکن تیم فجرسپاسی و چه بازیکن تیم دیگر بیفتد واقعا اگر فکری به حال این زمین نشود سبب مصدومیت بسیاری از بازیکنان خواهد شد علاوه بر آن اگر فجر به لیگ برتر صعود کند قرار است در کدام زمین از رقبایش میزبانی کند. نمی دانم با چه شرایطی این زمین برای میزبانی فجری‌ها تایید شده است.

شهبا در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی سبب شد که تیمش به نسبت فصل قبل نتایج خوبی را کسب نکند گفت: این موضوع چند دلیل می‌تواند داشته باشد دلیل اول این است که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بود در حالی که سال گذشته با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی‌مان بسته بود بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داشتیم و تیم‌مان سوم جدول شد اما چون همان بازیکنان حمایت نشدند و قراردادهایشان پرداخت نشد جدا شدند و رفتند. از طرفی نیم فصل اول باز هم به دلیل بسته بودن پنجره نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و فقط ۱۷ بازیکن در مسابقات شرکت کردیم البته ۴ بازیکن از این تعداد دروازه‌بان بودند با این حال تا هفته هشتم و نهم با بضاعتی که داشتیم چهارم یا پنجم جدول شدیم اما بعد از آن دیگر قوای بازیکنان‌مان تحلیل رفت و مهم‌تر اینکه تیم‌ها از ما شناخت پیدا کردند و به همین دلیل در جدول به لحاظ رتبه‌ای سقوط کردیم.

سرمربی آرمان‌گهر افزود: در نیم فصل دوم به ما گفتند در شرایطی می توانید بازیکن جذب کنید که بومی باشند؛ بازیکن بومی هم ۲ نفر بیشتر نبود که آنها را به خدمت گرفتیم اما چون دیدیم شرایط سخت است ۳ بازیکن غیربومی هم به لیست‌مان اضافه کردیم با این وجود روز به روز بهتر می شویم و از ۹ امتیاز سه مسابقه اخیرمان ۶ امتیاز بدست آوردیم به لحاظ امتیازگیری عملکردمان بهتر شده اما کارمان سخت است.

او در مورد بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم نیز بیان داشت: بازی برابر پارس جم فوق العاده سخت است چرا که این بازی به نوعی آخرین شانس این تیم محسوب می شود که از کورس مدعیان عقب نماند با تمام قدرت می آید که امتیازات کامل را بگیرد اما ما هم به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. با این حال فکر می کنم بازی با کیفیتی شود و دو تیم خوب کار کنند امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ما رقم بخورد.

شهبا در خصوص عملکرد داوران در نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم داوران جوان و کم‌تجربه‌ای برای مسابقات انتخاب شده‌اند ما خودمان از داوری‌ها در نیم فصل دوم بیشترین لطمه را دیدیم و اشتباهات داوری علیه تیم ما تاثیرگذار بوده است ولی در مجموع من از نمره ۱۰۰ به داوری‌ها در نیم فصل دوم نمره ۶۰ یا ۷۰ را می‌دهم.

سرمربی آرمان‌گهر در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در لیگ یک می‌ماند گفت: با توجه به بازی‌هایی که در پیش داریم و بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب کردیم شرایط‌مان بهتر می شود، امتیازات خوبی را جمع‌آوری می‌کنیم و قطعا در لیگ می‌مانیم.

وی در پاسخ به اینکه حمایت‌های شرکت آرمان‌گهر از تیمش در چه حدی است اظهار کرد: هیچ حمایتی از ما نمی شود به لحاظ مالی، نرم افزاری، سخت افزازی و در هر زمینه‌ای که فکرش را کنید فوق العاده مشکل داریم! همه فکر می‌کنند چون آرمان‌گهر در شهر سیرجان قرار دارد امکانات فوق‌العاده‌ای دارد ولی به شدت اذیت می‌شویم و همانطور که گفتم هیچ گونه حمایتی از ما صورت نمی گیرد.
شهبا در واکنش به این سوال که دلیل اینکه شرکت جهاد نصر از تیم آرمان‌گهر حمایت نمی کند چیست؛ گفت: مدیران فعلی شرکت خیلی علاقه‌ای به ورزش ندارند به همین خاطر کار ما هم سخت شده است.

او ادامه داد: مدیران قبلی به ورزش علاقه داشتند و از ما حمایت می کردند و این حمایت‌ها باعث شد تا تیم آرمان‌گهر در مسابقات کارگری جهان که در موناکو برگزار شد قهرمان شود اما مدیران فعلی همانطور که گفتم علاقه‌ای به ورزش ندارند و به نوعی می توان گفت مشکل رفتار سلیقه‌ای است که در راس شرکت وجود داشته است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15969

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.