• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
وکیا:

بگوویچ با زیر و بم فوتبال ایران آشنایی دارد

  • کد خبر : 4545
  • 09 تیر 1398 - 19:59
بگوویچ با زیر و بم فوتبال ایران آشنایی دارد

بازیکن فصل قبل تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت مسجد سلیمان پیشنهاداتی مبنی بر تمدید قرارداد با من ارائه کرد، اما چون دیر با من تماس گرفته شد، قرارداد نهایی را با تیم گل گهر سیرجان بستم. یوسف وکیا بازیکن فصل قبل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که به تازگی به تیم گل گهر […]

بازیکن فصل قبل تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت مسجد سلیمان پیشنهاداتی مبنی بر تمدید قرارداد با من ارائه کرد، اما چون دیر با من تماس گرفته شد، قرارداد نهایی را با تیم گل گهر سیرجان بستم.
یوسف وکیا بازیکن فصل قبل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که به تازگی به تیم گل گهر سیرجان پیوسته است، در مورد این انتقال بیان کرد: ابتدا باید بابت ماندنی شدن تیم سابقم، نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر ابراز خوشحالی کنم، اما در مورد حضورم در سیرجان باید بگویم قرارداد من با گل گهر یک ساله است.

وی افزود: بابت حضورم در گل گهر خوشحالم. گل گهر تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده و حرف های زیادی برای گفتن در فوتبال سطح اول کشور دارد. در این تیم جو بسیار خوبی حاکم است و شرایط اردویی خوبی در نظر گرفته شده است. امیدوارم این تیم درنهایت بتواند در اولین سال حضورش در لیگ برتر به موفقیت برسد و عملکرد خوبی داشته باشد.

او در مورد شخصیت وینکو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان بیان کرد: این تیم را به وینکو بگوویچی سپرده اند که کاملا با زیر و بم فوتبال ایران آشنایی دارد و بسیار در کار خود جدیت دارد. وی شخصا برای این انتقال شخصا با من در ارتباط بود.

وکیا اضافه کرد: وینکو در کل رابطه خوبی با بازیکنان دارد. استرات‍ژی وی در تیم جوانگرایی است و سیاست وی در این مورد اینگونه است. البته که مربیان مختلف تلفیق جوانگرایی و باتجربه ها را در تیم خود اجرایی می کنند که این به تفکرات آن ها وابسته است.

او در مورد پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان نیز برای تمدید قرارداد به من پیشنهاداتی ارائه کرد اما چون در تماسی که با من گرفتند تاخیر ایجاد شد، بنابراین قرارداد نهایی را با گل گهر سیرجان بستم.

وکیا در مورد دریافت پیشنهاداتی از دیگر تیم های لیگ برتری عنوان کرد: هیچ پیشنهادی از تیم فولاد خوزستان دریافت نکردم و از سرخابی ها نیز پیشنهادی دریافت نکردم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4545

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.