• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
سپاهان - گل گهر؛

جدال بالا و پایین جدول در سیرجان

  • کد خبر : 7717
  • 28 مهر 1398 - 10:20
جدال بالا و پایین جدول در سیرجان

از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان مهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود. تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه در دیداری از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود گل‌گهر سیرجان خواهد رفت. طلایی‌پوشان که در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر شکستی در کارنامه ثبت نکرده‌اند و هنوز دروازه […]

از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان مهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه در دیداری از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

طلایی‌پوشان که در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر شکستی در کارنامه ثبت نکرده‌اند و هنوز دروازه خود را باز شده ندیده‌اند، بعد از تعطیلات لیگ به دلیل بازی‌های ملی به مصاف حریف تازه لیگ برتری شده خود می‌روند.

سپاهان که همزمان با تراکتور و با یک امتیاز بیشتر از شهر خودرو در صدر جدول قرار گرفته است، برای ماندن در رده نخست محکوم به کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه است.

گل‌گهر سیرجان اما که اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، بعد از کسب ۳ تساوی در ۳ بازی ابتدایی، در ۳ بازی متوالی متحمل شکست شد و وضعیت خوبی ندارد؛ گل‌گهر انگیزه زیادی برای کسب حداقل امتیاز برابر سپاهان آن هم در خانه خود دارد.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته میزبان ذوب‌آهن بود و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب ۴ پیروزی و ۲ تساوی و با ۱۴ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی حضور دارند.

گل‌گهر هم هفته قبل مهمان استقلال تهران بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند؛ سیرجانی‌ها با ۳ تساوی و ۳ شکست و ۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

با توجه به اولین حضور گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال، این ۲ تیم تاکنون در لیگ برتر مقابل یکدیگر بازی نکرده‌اند و این اولین دیدار ۲ تیم خواهد بود.

بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان کی‌روش استنلی و محمد محبی با ۲ گل زده بهترین گلزن هستند و علی قربانی، کومان و ولسیانی نیز هر کدام یک گل زده‌اند؛ علی‌رضا ابراهیمی، بهنام برزای و سجاد آشوری نیز هر کدام یک گل برای گل‌گهر به ثمر رسانده‌اند.

برنامه کامل بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۹ مهر ماه

نساجی مازندارن – تراکتور تبریز

ماشین‌سازی تبریز – فولاد خوزستان

گل‌گهر سیرجان – سپاهان اصفهان

سایپا – استقلال

ذوب‌آهن اصفهان – شهر خودرو

نفت مسجد سلیمان – شاهین شهرداری بوشهر

پارس جنوبی جم – صنعت نفت آبادان

پرسپولیس – پیکان

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7717

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.