• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
بگوویچ:

در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست / باید رفت و جنگید

  • کد خبر : 6976
  • 03 مهر 1398 - 9:15
در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست / باید رفت و جنگید

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه ‌چهار بازیکن مهم خودمان را در اختیار نداریم گفت: در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، باید رفت و جنگید. وینگو بگوویچ شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما از شما توقع حمایت داریم، از باشگاه، […]

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه ‌چهار بازیکن مهم خودمان را در اختیار نداریم گفت: در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، باید رفت و جنگید.

وینگو بگوویچ شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما از شما توقع حمایت داریم، از باشگاه، از تیم، از شهر؛ فردا یک بازی سنگین را در پیش داریم چرا که صنعت نفت سال‌هاست در لیگ برتر بازی کرده و ریشه دارد.

وی با اشاره به اینکه این تیم بازیکنان خوبی حضور دارد افزود: با این وجود بازی این تیم مقابل پرسپولیس را ببینید، در این بازی باختند و فرصت‌های زیادی از دست دادند.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه هر بازی برای ما یک امتحان است و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم تصریح کرد: در این بازی پیمان رنجبری، یوسف وکیا، مهرداد عبدی و حسام پورهاشم چهار بازیکن مهم خودمان را در اختیار نداریم اما به بازیکنان جایگزین آنها هم اعتقاد کامل دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا پیروز میدان خواهیم بود یا خیر تاکید کرد: کدام مربی در دنیاست که قول پیروزی بدهد؛ در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، باید رفت و جنگید.

بگوویچ در ادامه هواداران را دعوت به صبر کرد و گفت: کمی صبورتر باشیم، تیمی مانند استقلال با این هزینه و بازیکنان خوب فقط ۲ امتیاز کسب کرده است.

وی با بیان اینکه بازی در لیگ برتر آسان نیست و من قول می‌دهم در آینده بهتر از این بازی کرده و منطقی فکر کنیم افزود: هنوز برای تیم ما ۲۴ امتحان پیش روست.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه گل‌گهر حضورش در لیگ برتر یک دستاورد بزرگ است و باید از آن حمایت کرد گفت: من یک روز از ایران می‌روم اما تیم برای همیشه می‌ماند، باید خوشحال باشم ۵۰ سال آینده گل‌گهر در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی در پایان از با گلایه از خبرنگاران گفت: خیلی صادقانه بگویم از رفتار و گزارش‌های خبرنگاران سیرجانی رضایت ندارم آنها یکسری اخبار منفی و کارهایی را که نباید، انجام‌ می‌دهند. مهم باشگاه است خیلی زود به این مهم دست پیدا می‌کنیم باید از پروژه تیم گل‌گهر حمایت کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6976

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.