• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
فراهانی:

در نیم فصل اول داوران با گل‌گهر نامهربان بودند

  • کد خبر : 9316
  • 28 آذر 1398 - 7:46
در نیم فصل اول داوران با گل‌گهر نامهربان بودند

دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: داوران با گل‌گهر نامهربان بودند، ما از اشتباهات داوری ضربه زیادی خوردیم. در ارتباط با وضعیت پیش روی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل دوم اظهار داشت: در نیم‌فصل اول داوران با گل‌گهر نامهربان بودند و به خصوص در ۵ بازی اول، ما از اشتباهات داوری ضربه زیادی خوردیم. […]

دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: داوران با گل‌گهر نامهربان بودند، ما از اشتباهات داوری ضربه زیادی خوردیم.

در ارتباط با وضعیت پیش روی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل دوم اظهار داشت: در نیم‌فصل اول داوران با گل‌گهر نامهربان بودند و به خصوص در ۵ بازی اول، ما از اشتباهات داوری ضربه زیادی خوردیم. در نیم‌فصل اول چندین پنالتی را برای ما نگرفتند و امیدوارم این اشتباهات در نیم‌فصل دوم برای ما تکرار نشود.

وی در ادامه در خصوص کار با مجید جلالی تصریح کرد: هر چند شرایط در نیم‌فصل اول برای ما سخت بود، اما از زمانی که مجید جلالی آمد وضعیت ما رو به پیشرفت بوده است. باشگاه مدیریت خوبی دارد و بازیکنان با کیفیتی هم در زمین داریم، اما حضور تیم در پایین جدول باعث فشار و استرس روی بچه‌ها شده است. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر هم می‌شود، اما ما چاره‌ای نداریم و باید از این وضعیت خارج شویم.

سنگربان تیم فوتبال گل گوهر پیرامون شرایط تیمش در نیم‌فصل دوم افزود: گل‌گهر در نیم‌فصل دوم قطعا بهتر خواهد شد، چون تیم ما با شرایط لیگ برتر آشنا شده است و بازیکنان با یکدیگر و کادر فنی هماهنگ‌تر شده‌اند و شناخت بهتری از هم پیدا کرده‌اند.

فراهانی در پایان در مورد پیش روی گل‌گهر با دیدار با نساجی مازندران خاطرنشان کرد: بازی با نساجی مازندران اولین دیدار ما در نیم‌فصل دوم است که سختی آن شاید بازی در چمن مصنوعی باشد هرچند ما تجربه بازی در چنین زمین‌هایی را داریم و مشکل جدی از این بابت نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9316

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.