• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
بدخشان:

قرارداد برزای در صورت بی انضباطی یک طرفه فسخ خواهد شد

  • کد خبر : 7940
  • 06 آبان 1398 - 9:34
قرارداد برزای در صورت بی انضباطی یک طرفه فسخ خواهد شد

حسن بدخشان گفت: قرارداد بهنام برزای در صورت بی انضباطی دوباره در تیم، به صورت یک طرفه فسخ خواهد شد. حسن بدخشان سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در خصوص درگیری اخیر مهرداد عبدی و بهنام برزای در حاشیه تمرین این تیم بیان […]

حسن بدخشان گفت: قرارداد بهنام برزای در صورت بی انضباطی دوباره در تیم، به صورت یک طرفه فسخ خواهد شد.

حسن بدخشان سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در خصوص درگیری اخیر مهرداد عبدی و بهنام برزای در حاشیه تمرین این تیم بیان کرد:

اخیرا برزای و عبدی در زمین تمرین به دلیل پاس ندادن توپ به یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.

او افزود: در هر صورت برزای تعهد داده بود تا دیگر در تیم بی انضباطی نکند. بار اول بهنام نیست و پیش از این هم شاهد رفتارهایی از او بودیم و تعهد کتبی داد تا مشکلی به وجود نیاورد و اگر اتفاقی از جانب او بیافتد باشگاه حق دارد قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند.

سرپرست تیم گل گهر همچنین در مورد بازیکنان خارجی این تیم بیان کرد: جلالی در نهایت تکلیف بازیکنان خارجی را مشخص کرد و تنها از عملکرد «اوروش دیلیچ» رضایت نداشت و به دلیل اینکه باشگاه با او هیچ قراردادی امضا نکرده بود، از تیم ما جدا شد اما با نظر جلالی جفرسون تاوارز و کوین جانسن در تیم ماندنی شدند.

او همچنین در مورد خبر حضور ” فرهاد کوچک زاده” به عنوان سرپرست جدید تیم گل گهر اظهار کرد: کوچک زاده هم به عنوان دستیار جلالی کارهای اجرایی تیم در تهران را انجام خواهد داد و خبر سرپرستی او در گل گهر صحت ندارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7940

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.