• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
ادامه تمرینات آبی‌پوشان در سیرجان؛

قلعه‌نویی خودش وارد گود شد

  • کد خبر : 14338
  • 04 اردیبهشت 1401 - 8:42
قلعه‌نویی خودش وارد گود شد

تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به شکل منظمی برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر ادامه دارد. اگر نگوییم منظم‌ترین که بی‌شک امیرقلعه‌نویی یکی از منظم‌ترین مربیان حاضر در فوتبال ایران به شمار می‌رود؛ اصلی که همواره به آن توجه ویژه‌ای دارد و شاگردانش هم باید به چارچوبی که برای حضور در تیم‌های تحت هدایت او […]

تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به شکل منظمی برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر ادامه دارد.

اگر نگوییم منظم‌ترین که بی‌شک امیرقلعه‌نویی یکی از منظم‌ترین مربیان حاضر در فوتبال ایران به شمار می‌رود؛ اصلی که همواره به آن توجه ویژه‌ای دارد و شاگردانش هم باید به چارچوبی که برای حضور در تیم‌های تحت هدایت او تعریف می‌شود پایبند باشند.
تیم‌های امیرقلعه‌‎نویی معمولا زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات‌شان را برای حضور در مسابقات طبق برنامه‌ریزی کادر فنی آغاز می‌کنند و در فصل جاری هم ماجرا غیر از این نبوده است. آنها که بخش زیادی از تمرینات این فصل را در سیرجان پشت سر گذاشته‌اند، در سال ۱۴۰۱ نیز خیلی زود کارشان را شروع کردند و پس از مصاف با پدیده که دوباره لیگ برتر با تعطیلات اجباری پیگیری شد، این روزها به سختی در سیرجان در حال آماده‌سازی برای شش مسابقه و دیدار اول برابر فولاد خوزستان در اهواز هستند؛ تمرینی در ورزشگاه امام علی سیرجان که در آن امیرقلعه‌نویی هم علی‌رغم مشکلات فراوانی که از دوران حرفه‌ای در پاهایش باقی مانده، بار دیگر در آن پا به توپ شده تا نشان دهد هم خودش و هم بازیکنانش انگیزه زیادی برای ادامه مسابقات دارند.
بازیکنان گل‌گهر که با کسر هفت امتیاز تیمشان را با ۳۵ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی می‌بینند، امیدوارند با موفقیت در شش دیدار باقی مانده تا جایی که می‌توانند جایگاه‌شان را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.
گل‌گهر در شش هفته باقی مانده فولاد، مس رفسنجان و هوادار بیرون از خانه بازی خواهد کرد و آلومینیوم، نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن نیز تیم‌هایی هستند که باید به سیرجان سفر کنند و مقابل شاگردان قلعه‌نویی صف آرایی کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14338

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.