• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
9

مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند

  • کد خبر : 11609
  • 02 شهریور 1399 - 8:47
مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند

امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند و در امر مهم جهش تولید تلاش و پیگیری لازم داشته باشند. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی اظهار داشت: امام حسین (ع) به حق، پرچمدار راستین اسلام ناب محمدی است که نشان داد انسان حقیقی هیچ گاه در برابر ظلم و ستم سر خم نخواهد […]

امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند و در امر مهم جهش تولید تلاش و پیگیری لازم داشته باشند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی اظهار داشت: امام حسین (ع) به حق، پرچمدار راستین اسلام ناب محمدی است که نشان داد انسان حقیقی هیچ گاه در برابر ظلم و ستم سر خم نخواهد کرد و در برابر ستمکاران ایستادگی و مقاومت دارد تا پیروز شود.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: عزاداری و سوگواری ماه محرم را با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی خوب برگزار می‌کنیم و در مراسم عزاداری امسال سلامت مردم در اولویت خواهد بود و سفره‌های اطعام و نذورات هم باید به‌صورت بسته‌بندی درب خانه فقرا و عزاداران اهدا شود.

وی گفت: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، ماهی که قدرت حق، باطل را به ورطه نابودی کشاند و این راه ایستادگی و مقاومت علیه ظلم استکبار تا پیروزی کامل ادامه دارد.

حجت‌الاسلام‌حسینی به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اشاره کرد و افزود: مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند و در امر مهم جهش تولید تلاش و پیگیری لازم داشته باشند، ضرورت دارد شهیدان رجایی و باهنر برای همه مسئولان الگو باشند که اگر هر مسئولی دارای  ویژگی‌های این دو شهید والامقام باشد، موفق، مقتدر و خدمتگزار نظام و مردم است.

وی ابراز داشت:  پیشرفت‌های دفاعی کشور ما در چهار دهه گذشته با هیچ دوره دیگر قابل قیاس نیست و کشور ما در حوزه دفاعی که مبنای خوداتکایی نظامی را می‌پیماید به اقتدار بالایی رسیده است.

خطیب جمعه سیرجان به تلاش ترامپ برای قدرت نمایی مقابل ایران اسلامی پرداخت و گفت: پس از شکست آمریکا در تحریم تسلیحاتی ایران، این بار هم آمریکا در فعال‌سازی مکانیسم ماشه شکست می‌خورد و دیگر کاخ سفید ابزاری برای فشار بر ایران ندارد.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: البته هرچه اروپا و آمریکا علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند به ضرر خودشان تمام خواهد شد و با این حرکت‌ها ی اخیر،  ترامپ  نه تنها راه به جایی نمی‌برد بلکه موضع‌گیری دوستان اروپایی خودش را هم عوض کرده، گرچه ما اروپا و آمریکا را در یک مسیر می‌بینیم و اعتمادی به آنها نیست.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11609

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.