• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
9
فجرسپاسی شیراز – گل گهر سیرجان؛

نبرد قلعه نویی با شیرازی ها در حافظیه

  • کد خبر : 13524
  • 03 آبان 1400 - 10:08
نبرد قلعه نویی با شیرازی ها در حافظیه

در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر تیم های فجرسپاسی و گل گهر به مصاف هم می روند. اطلاعات بازی هفته دوم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارسبازی: فجرسپاسی و گل گهرتاریخ و زمان: دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰مکان: شیراز – ورزشگاه حافظیهداوران: سید علی اصغر مومنی، دانیال باشنده، اسماعیل احمدی، احمد محمدی / ناظر: رحیم رحیمی مقدم وضعیت […]

در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر تیم های فجرسپاسی و گل گهر به مصاف هم می روند. اطلاعات بازی

هفته دوم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: فجرسپاسی و گل گهر
تاریخ و زمان: دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
مکان: شیراز – ورزشگاه حافظیه
داوران: سید علی اصغر مومنی، دانیال باشنده، اسماعیل احمدی، احمد محمدی / ناظر: رحیم رحیمی مقدم

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در حال حاضر با صفر امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. شاگردان علی اصغر کلانتری فصل را با شکست آغاز کردند. آنها در هفته اول بازی های لیگ برتر فوتبال ایران در مازندران به مصاف نساجی رفتند و در نهایت با یک گل شکست خوردند. اکنون این اولین بازی خانگی آنهاست. اولین بازی خانگی ای که هواداران فجرسپاسی و فوتبال شیراز مدتها چشم انتظار آن بودند اما افسوس که هواداران اجازه حضور در این مسابقه را نخواهند داشت. بدون شک فجر در اولین بازی خانگی خود می کوشد تا امتیاز لازم از بازی پیش رو را بدست بیاورد اما قطعا آنها برابر گل گهر کار سختی خواهند داشت.

در سوی مقابل تیم گل گهر سیرجان قرار دارد. گل گهری ها این فصل را پر قدرت آغاز کردند. آنها در بازی اول خود در لیگ به مصاف تراکتور رفتند و موفق به کسب پیروزی پرگل ۴-۱ شدند. اکنون امیر قلعه نویی و شاگردانش با سه امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارند. هدف اصلی گل گهر با توجه به ترکیب فوق العاده ای که در اختیار دارد قهرمانی در لیگ است اما آنها می دانند که در برابر تیم تازه لیگ برتری شده فجر در شیراز کار سختی دارند به همین منظور قلعه نویی تیمش را با آرامش راهی میدان خواهد کرد تا به نتیجه دلخواهش برسد. قطعا نبرد فجر سپاسی و گل گهر سیرجان زیبایی های خاص خود را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13524

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.