• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

گل‌گهر به مصاف منتخب کرمانشاه می‌رود

  • کد خبر : 4690
  • 12 تیر 1398 - 19:22
گل‌گهر به مصاف منتخب کرمانشاه می‌رود

بازیکنان تیم گل گهر سیرجان که اردویی را در شهر کرمانشاه برپا کرده‌اند، تمریناتشان را به صورت منظم و با جدیت زیاد پیگیری می‌کنند تا برای مسابقات فصل جدید لیگ برتر به خوبی آماده شوند. بازیکنان گل گهر امروز تمریناتشان را از ساعت ۷٫۳۰ آغاز کردند و در نوبت دوم و از ساعت ۱۰ صبح […]

بازیکنان تیم گل گهر سیرجان که اردویی را در شهر کرمانشاه برپا کرده‌اند، تمریناتشان را به صورت منظم و با جدیت زیاد پیگیری می‌کنند تا برای مسابقات فصل جدید لیگ برتر به خوبی آماده شوند.

بازیکنان گل گهر امروز تمریناتشان را از ساعت ۷٫۳۰ آغاز کردند و در نوبت دوم و از ساعت ۱۰ صبح به سالن وزنه رفتند. آن‌ها از ساعت ۱۸نیز تمریناتشان را در زمین چمن پیگیری می‌کنند تا سومین نوبت تمرینات امروز را پشت سربگذارند.

شرایط اردویی گل‌گهر مانند استخر موجود در هتل مورد رضایت اعضای این تیم قرار دارد و فاصله کم هتل محل اقامت تا زمین تمرین باعث شده بازیکنان مشکلی برای برگزاری تمرینات نداشته باشند و با آرامش به کار خودشان ادامه بدهند.

بهنام برزای، حامد نورمحمدی، یوسف وکیا و مهدی زبیدی که به تازگی جذب نماینده شهر سیرجان شده‌اند، در اردوی کرمانشاه به سایر نفرات ملحق شدند.

بازیکنان گل‌گهر علاوه بر انجام تمرینات، طبق برنامه یک بازی تدارکاتی را روز جمعه مقابل منتخب کرمانشاه برگزار می‌کنند و ممکن است یک بازی دیگر را نیز سه شنبه هفته آینده مقابل یک تیم لیگ دویی انجام دهند.

تیم گل‌گهر روز ۱۸تیر به تهران بر می‌گردد تا بازیکنان تیم روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر، برای انجام تست‌های پزشکی در مرکز ایفمارک حاضر شوند.

نماینده سیرجان در تهران دو یا سه بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد و مسئولان این تیم برای تعیین حریفان تدارکاتی منتظر قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر و مشخص شدن بازی‌های هفته اول هستند.

اعضای گل‌گهر پس از حضور چند روزه تهران، راهی شیراز می‌شوند تا از ۲۷تا۳۰تیر در تورنمنت ۴جانبه یادواره ۱۵هزار شهید شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.