• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8
شهبا:

مس باید مدیون دروازه‌بانش باشد

  • کد خبر : 6370
  • 07 شهریور 1398 - 11:23
مس باید مدیون دروازه‌بانش باشد

قاسم شهبا همچنان کم تجربگی بازیکنانش را عامل سلب سه امتیاز از چنگ آرمان گهر می داند. قاسم شهبا در نشست خبری پس از بازی مقابل مس کرمان گفت: این اولین بازی ما در سیرجان بود و شاید اگر بازی با گل ریحان در این ورزشگاه برگزار می شد بازیکنانم کمتر دچار استرس می شدند. […]

قاسم شهبا همچنان کم تجربگی بازیکنانش را عامل سلب سه امتیاز از چنگ آرمان گهر می داند.

قاسم شهبا در نشست خبری پس از بازی مقابل مس کرمان گفت: این اولین بازی ما در سیرجان بود و شاید اگر بازی با گل ریحان در این ورزشگاه برگزار می شد بازیکنانم کمتر دچار استرس می شدند. در مقابل مس کرمانی بازی کردیم که تیم بزرگی است و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود. در نیمه اول چهار موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم و مس کرمان باید مدیون دروازه بانش باشد. می دانستیم که مس روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک است و به گل هم رسید اما تیم ما هم می توانست بعد از ۱۰ نفره شدن برنده باشد اما یک امتیاز گرفتیم و به بازی های آینده امیدوار هستیم.

شهبا در خصوص صحبت های مجتبی حسینی که از داوری گلایه داشت، گفت: تیم ما هم ۱۰ نفره شد. رشیدفرخی روی گل اول خطا کرد. مس مدعی است و نباید از داوری صحبت کند چرا که داور در بازی قبل در دقایق پایانی برای مس پنالتی گرفت و سه امتیاز به مس رسید.

گفته می شود کارت بازی برخی از بازیکنان آرمان گهر از سوی ایفمارک هنوز صادر نشده. سرمربی این تیم در این باره گفت: سازمان لیگ از بسیاری از تیم ها تعهد گرفته و خیلی از بازیکنان بدون مجوز ایفمارک بازی می کنند اما تیم ما که ایفمارک رفته هنوز هم از برخی بازیکنان سود نمی برد.

وی در خصوص ادامه نقل و انتقالات گفت: با دو بازیکن صحبت کرده ایم و به ما اضافه می شوند.

شهبا در پاسخ به آینده تیمش اظهار داشت: باید واقع بین باشیم. برخی بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ یک بازی می کنند و باید با آن ها صحبت کنیم. آرمان گهر هر سال جزو مدعیان صعود بوده و حالا همه توقع دارند بالای جدول باشد. اما شرایط لیگ یک سخت است و به راحتی نمی توانیم جزو مدعیان باشیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6370

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.